طراحی چیدمان و قفسه بندی

اهمیت چیدمان و دکوراسیون قنادی در یک نگاه

طراحی دکور و چیدمان و قفسه بندی مغازه قنادی
5/5 - (1 امتیاز)

تصور کنید قصد خرید شیرینی دارید اما با قنادی‌های محلی که در آن هستید آشنایی ندارید. اگر چند شیرینی فروشی در یک خیابان قرار داشته باشند شما کدام را انتخاب می‌کنید؟ طبیعتاً­ آنی را انتخاب می‌کنید که دکوراسیون جذاب‌تری داشته باشد. چیدمان شیرینی‌ در قفسه‌ها و ویترین‌های شکیل، جذاب و متفاوت نقش مهمی در انتخاب مشتری دارد. برای ساختن یک تجربه به یاد ماندنی، جذب بیشتر افراد و در نهایت فروش بالاتر تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هنگام چیدمان مغازه قنادی به چه مواردی باید توجه کرد؟

به یاد داشته باشید ظاهر یک شیرینی فروشی به اندازه کیفیت کیک‌ها و شیرینی‌ها نقش مهمی در موفقیت کسب و کار دارد. علاوه بر این‌ها خلق یک تجربه لذت‌بخش، ضامن برگشتن مشتری‌ها به مغازه شما است. برای کسب نتیجه در دکوراسیون نهایی، توجه به موارد مهمی از جمله رنگ‌بندی، نورپردازی، نوع و رنگ کفپوش‌، مکان مناسب قرارگیری قفسه‌ها، ویترین‌ها و پیشخوان مغازه، نوع و مدل ویترین‌ها و به طور کلی سبک چیدمان بسیار مهم است.

برای دریافت مشاوره در زمینه قفسه بندی قنادی اینجا کلیک کرده و فرم زیر را پرکنید؛ یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شماره تماس مستقیم با ما : ۰۲۶۳۷۳۱۰۸۲۵

انتخاب رنگبندی و نورپردازی مناسب برای فضا

استفاده از رنگ و نور در طراحی مغازه بسیار مهم است. اینکه فروشگاه شما چه تاثیری روی مشتری‌ها خواهد گذاشت به رنگی که در دکوراسیون شیرینی فروشی خود انتخاب می‌کنید، بستگی دارد. قبل از تعیین رنگ، متراژ مغازه را بررسی کنید. رنگ‌های تیره یک مغازه کوچک را کوچک‌تر نشان می‌دهد، بنابراین برای روشن‌تر شدن و دلبازی قنادی از رنگ‌های روشن استفاده کنید. استفاده از رنگ‌های خنثی و نور ملایم بهترین عملکرد را خواهد داشت، اما می‌توانید برای ایجاد صمیمیت و سرگرم‌کنندگی بیشتر از رنگ‌های روشن و پاستلی استفاده کنید.

در گذشته فقط ار رنگ‌های آبی و صورتی به عنوان رنگ‌های پاستلی استفاده می‌شد، اما امروزه انتخاب‌ها در این زمینه بیشتر شده به طوریکه تقریبا با روشن شدن هر رنگی می‌توان به آن نام پاستلی داد. اگر به سبک‌ کلاسیک علاقه دارید از رنگ‌های گرم، تیره و طلایی استفاده کنید. انتخاب رنگ‌ طلایی به فروشگاه شما ظاهری مجلل می‌بخشد. قبل از انتخاب رنگ نهایی، چند مدل را آزمایش کنید و عکس‌های بیشتری ببینید تا مطمئن شوید کدام رنگ با تاثیری که می‌خواهید روی مشتری‌ها بگذارید، مطابقت دارد.

دکوراسیون مغازه قنادی

شکی نیست که نور مناسب تکمیل کننده رنگ است و در نهایت کسب بهترین نتیجه را در پی دارد. نور سفید و زرد و البته کافی علاوه بر این که فضا را بازتر و گرمتر نشان می‌دهد، جلوه بیشتری به کیک‌ها و شیرینی‌ها خواهد بخشید. نوردهی از سقف به تنهایی کافی نیست و باعث افتادن سایه افراد روی محصولات خواهد شد. در ویترین‌ها و قفسه‌های شکلات و پاستیل‌ها از نور مجزا استفاده کنید و شاهد فروش بیشتر آن‌ها باشید.

طراحی دکوراسیون، کفپوش و سقف مغازه به بهترین شکل

هنگام طراحی دکوراسیون قنادی کفپوش و سقف مغازه را دست کم نگیرید! با انتخاب درست و آگاهانه می‌توانید ظاهری جذاب بسازید. اگر فضای مغازه شما کوچک است از کفپوش‌های روشن استفاده کنید تا فضا بزرگتر دیده شود اما اگر مغازه بزرگی دارید در انتخاب رنگ آزاد هستید. نکته مهم بعدی نوع و جنس کفپوش‌ها هستند. مغازه‌ها رفت و آمد زیادی دارند، به همین دلیل باید از کفپوش‌‌های مقاوم استفاده کنند تا دیرتر مستهلک شوند. از کفپوش‌های بی‌کیفیت دوری کنید زیرا مجبور می‌شوید خیلی زود هزینه زیادی صرف تعمیرات کنید.

به طور کلی در انتخاب کفپوش فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید:

  • رنگ کفپوش
  • قیمت مناسب
  • مقاومت و کیفیت
  • نگهداری و نظافت آسان

سقف مغازه نیز به اندازه کفپوش مهم است و تکمیل کننده چیدمان کلی در ایجاد فضایی جذاب خواهد بود. برای نوردهی از سقف می‌توانید از سقف کاذب فروشگاهی استفاده کنید یا از یک متخصص برای نورپردازی کمک بگیرید. امروزه سقف‌های کاذب در طرح‌های مختلف و منحصر به فردی با قیمت‌های متفاوت، آذین بخش فروشگاه‌ها خواهند بود. سقف جذاب و سرگرم کننده مشتریانتان را جادو خواهد کرد.

انتخاب بهترین مکان برای قرارگیری پیشخوان و صندوق فروشگاه

چیدمان صحیح فروشگاه در میزان رضایت مشتری و در نهایت بالا رفتن فروش نقش مهمی دارد. محل قرارگیری میز فروشگاهی و صندوق فروشگاه باید نزدیک‌ترین قسمت به درب خروجی مغازه باشد. به این ترتیب مشتری بعد از گذشتن از بخش‌های مختلف و سرزدن به ویترین و قفسه‌های مختلف و برداشتن محصولات مورد نیاز خود، در مرحله آخر خرید برای تسویه حساب به میز پیشخوان فروشگاهی خواهد رسید.

قفسه بندی و چیدمان قنادی

انواع میز پیشخوان فروشگاهی و صندوق فروشگاهی در دو نوع متحرک و ثابت وجود دارند، که شما می‌توانید بر اساس نیاز مشتری و فضای فروشگاه بهترینشان را تهیه کنید. ما در گروه صنعتی دی با تولید تجهیزات فروشگاهی با کیفیتی ممتاز و رقابتی نسبت به تجهیزات وارداتی، آماده تجهیز فروشگاه شما هستیم.

سبک چیدمان وسایل قنادی در مغازه

وسایل قنادی را هماهنگ با سبک قنادی چیدمان کنید. قنادی‌ها به سبک مدرن، کلاسیک و قدیمی دیزاین می‌شوند. با توجه به نوع کیک و شیرینی و سایر محصولاتتان و همچنین محله‌‌ای که شیرینی فروشی در آن قرار دارد، سبک قنادی خود را انتخاب کنید و سایر وسایل را هماهنگ با آن تهیه کنید. اگر انتخاب شما سبک مدرن است، قفسه‌ها، ویترین، ظروف و حتی صندلی‌ها را مطابق با آن تهیه و چیدمان کنید.

پیشنهاد ما به شما این است که سبک قنادی را متمایز با سایر قنادی‌های خیابانی که در آن هستید انتخاب کنید تا در نگاه اول متمایز از باقی مغازه‌ها باشید. به این ترتیب مشتری‌ها جذب شیرینی فروشی شما خواند شد.

قفسه بندی قنادی، از مهمترین فاکتورهای چیدمان مغازه

یکی از مهمترین فاکتورهای چیدمان قنادی‌ها، قفسه‌ها هستند. قفسه‌ ها و ویترین‌ ها با جای دادن محصولات قنادی به نمایش بهتر و بیشتر آن‌ها کمک می‌کنند و در فروش بالاتر محصولات نقش مهمی دارند. محصولاتی مانند شکلات و پاستیل را در قفسه‌های ویژه و شکیلی که برای این منظور تهیه شده‌اند قرار دهید. قفسه‌هایی را به تزئینات جشن تولد اختصاص دهید و به جذابیت مغازه خود اضافه کنید. بهترین مشتریان شما کودکان هستند، آبنبات‌ها را در قفسه‌ فروشگاهی جلوی دید آن‌ها قرار دهید.

با استفاده از قفسه هایپری و قفسه سوپرمارکتی قنادی خود را به بهترین شکل چیدمان کنید. این نوع قفسه‌ها علاوه بر زیباسازی مغازه، همه محصولات را به طور یکسان در دسترس قرار می‌دهند و هیچ محصولی از نظر مشتری پنهان نمی‌ماند.

سخن پایانی

دکوراسیون قنادی می‌تواند به فروشگاه شخصیت ببخشد. بنابراین انتخاب و اجرای صحیح چیدمان نقش مهمی در جذب مشتری‌ها دارد. با انتخاب قفسه‌های زیبا و مقاوم گروه صنعتی دی فروشگاه را به بهترین شکل دکوراسیون کنید. محصولات با کیفیت در کنار یک تجربه لذت بخش می‌تواند قنادی شما را بین سایر قنادی‌ها زبانزد ‌کند و موجب فروش بیشتر آن خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *