فروشگاه زنجیره ای

هایپر مارکت‌؛ معرفی 9 هایپر مارکت های لاکچری تهران

هایپرمارکت های معروف شهر تهران
5/5 - (1 امتیاز)

هایپر مارکت ها، ابر فروشگاه‌هایی هستند که ترکیبی از کالاهای سوپرمارکت و دیگر فروشگاه‌ها را که مورد نیاز مشتری است در فروشگاهی به وسعت چندین برابر یک سوپرمارکت در قفسه فروشگاهی خود قرار می‌دهند تا تمام نیازهای یک مشتری پس از ورود به هایپر مارکت رفع شود. در ادامه این مقاله از گروه صنعتی دی قصد داریم شما را با هایپرمارکت های معروف سطح تهران آشنا کنیم.

آشنایی با تاریخچه هایپر مارکت‌ها

اولین هایپرمارکت جهان در کشور فرانسه راه‌اندازی شد و با برندی به نام کارفور (Carrefour) شهرت یافت. کارفور در فرانسوی به معنی چهارراه است و شعبه مرکزی این فروشگاه در بولونی بیانکور، فرانسه است. همچنین از لحاظ میزان درآمد سالیانه، به عنوان دومین شرکت خرده فروشی جهان شناخته شد.

اما با گذشت زمان، کشورهای دیگر هم متقاضی هایپرمارکت کارفور شدند. به گونه‌ای که در حال حاضر شعبه‌هایی از این هایپرمارکت در اروپا، آرژانتین، برزیل، چین، کلمبیا و جمهوری دومینکن فعالیت می‌کنند. کارفور یکی از بزرگترین فروشگاه‌های جهان به شمار می‌آید. در این راستا، ایران هم اولین هایپرمارکت خود را راه‌اندازی کرد. در ادامه بیشتر در مورد اسامی هایپر مارکت های ایران صحبت می‌کنیم.

اولین هایپر مارکت‌ها در ایران

فروش ویژه سبد و چرخ خرید گروه صنعتی دی

بزرگترین هایپرمارکت اولین‌بار در غرب تهران افتتاح شد. این هایپرمارکت با نام هایپر استار شهرت دارد. شعبه‌هایی از این فروشگاه در شهرهای تهران، اصفهان، یزد، شیراز، کرج، قزوین، ارومیه و کرج وجود دارد که طرفداران زیادی را جذب کرده است. هدف کلی هایپر استار ارائه با کیفیت‌ترین و متنوع‌ترین محصولات با در نظر داشتن قیمت مناسب برای مشتری است.

امروزه عموم مردم به دلیل مشغله زیاد و نداشتن زمان کافی برای خرید، ترجیح می‌دهند در کوتاه‌ترین زمان خریدهای خود را انجام دهند، که هایپراستار و برندهای مشابه با کیفیت خوبی این کار را انجام داده‌اند.

تهران یکی از کلان‌شهرهایی است که مردم بیشتر با مشکل کمبود زمان مواجه هستند. در ادامه سعی داریم با معرفی بهترین هایپر مارکت تهران به شما عزیزان کمک کنیم تا بتوانید خرید رضایت‌بخشی داشته باشید.

معرفی هایپر مارکت های لاکچری و مشهور تهران

به دلیل وسعت این استان، هایپر مارکت های لاکچری تهران وجود دارد اما تعدادی از آنها به دلیل امکانات رفاهی بیشتر، سرشناس‌تر هستند و طرفداران بیشتری دارند.

هایپرمارکت های تهران توانسته‌اند با هدف قرار دادن رضایت مشتری و خدماتی که ارائه می‌دهند در نقاط مختلف تهران بزرگ شعبه‌هایی را داشته باشند.

از جمله این هایپرمارکت‌ها می‌توان به هایپرمارکت هایپر استار، هایلند، شهروند، اتکا، رفاه، پروما، حامی، یاس، هایپر سان، لیندو، بامیکان، افق کوروش، جانبو و … نام برد.

شاید بتوان هایپراستار شعبه باکری را بزرگترین و لاکچری ترین هایپر مارکت تهران معرفی کرد.

با گذشت زمان روز به روز فروشگاه‌هایی با برندهای جدید و امکانات رفاهی بیشتر در حال راه‌اندازی‌اند که همگی در تلاش بهترین بودن هستند. در ادامه توضیحاتی بیشتر در مورد معروف‌ترین هایپرمارکت های تهران داده می‌شود و در انتخاب فروشگاه برای خرید کردن به شما کمک می کند.

هایپر مارکت شهروند شعبه میدان آرژانتین

فروشگاه شهروند آرژانتین اولین و بزرگترین شعبه از فروشگاه‌های زنجیره ای شهروند بوده، که تقریبا تمامی اقلام مورد نیاز خود را می‌توانید از آنجا تامین کنید. این فروشگاه سوپرمارکتی بزرگ بوده که به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند. علاوه بر این، شعبه آرژانتین دارای پارکینگ و امکانات ویژه‌ای بوده که در سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای کمتر می‌توانید نمونه‌اش را پیدا کنید.

هایپر مارکت شرق شعبه سرسبز

در این فروشگاه بزرگ انواع و اقسام مواد غذایی، مواد شوینده، مواد پروتئینی و… را می‌توانید پیدا کنید. جالب اینجاست که از ساعت 8 صبح تا 10 شب کلیه محصولات با 10 تا 12 درصد تخفیف و از 10 تا 12 شب با 13 الی 15 درصد تخفیف به فروش می‌رسند. ضمن اینکه در این فروشگاه قسمتی وجود دارد که محصولات همیشه تخفیف خورده‌اند و می‌تواند کمک کند تا خرید شما ارزان‌تر شود.

هایپر مارکت رفاه شعبه تهرانپارس

در این فروشگاه رفاه هر چیزی که فکرش را کنید، از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود! از مواد غذایی گرفته تا لوازم خانگی، پوشاک، اسباب‌بازی و حتی مبلمان هم دارد. دسترسی آسان به وسایل مورد نیاز در این فروشگاه باعث شده که دست خالی از اینجا بیرون نیایید.

هایپرمارکت رفاه

هایپر مارکت پروما شعبه گلستان

این شعبه از فروشگاه‌های زنجیره ای پروما به مساحت 2000 متر مربع در شهرک گلستان قرار دارد. در این فروشگاه، محصولاتی مثل مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله، محصولات پروتئینی، پوشاک، کیف، کفش، لوازم منزل و … در اختیار شما قرار دارد.

هایپر مارکت اتکا شعبه نارمک

از این شعبه از اتکا، مثل سایر شعبات، می‌توانید انواع مواد خوراکی، مواد غذایی، پوشاک و منسوجات، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و آرایشی و سایر لوازم مورد نیازتان رو تهیه کنید.

هایپر مارکت حامی شعبه ولنجک

حامی یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه زنجیره‌ای خصوصی است که علاوه بر قیمت مناسب، کلیه اجناس این فروشگاه از کیفیت بالایی هم برخوردار هستند.

هایپر مارکت یاس شعبه هفت تیر

اگر مسیرتان به میدان هفت تیر خورده باشد، این فروشگاه را حتما دیده‌اید، یک فروشگاه زنجیره‌ای خوب که هر خریدی را می‌توان انجام داد. از مواد غذایی گرفته تا پوشاک رو می‌توانید از اینجا تهیه کنید. در ضمن فست‌فودهای خوش‌طعم و لذیذی نیز دارد! (تعطیل شد!)

هایپر مارکت لیندو شعبه شریعتی

این فروشگاه هم مثل باقی فروشگاه‌هاست اما با این تفاوت که فقط لوازم خانگی و لوازم آشپزخانه در آن فروخته می‌شود. اجناسی که در این فروشگاه عرضه می‌شوند از برندهای معتبری مثل سوگا، سیلیکا، آرسی آر، لومینارک، پیرکس، اوکسو، پدرینی، دکورینی، پرینسس و… هستند. شما می‌توانید در فروشگاه‌های شیک «لیندو» لوازمی مثل بلور و کریستال، ظروف غذاخوری، پارچ و لیوان، ظروف پخت و پز، گل مصنوعی، لوازم دکوری و کادویی، لوازم برقی کوچک، ابزار آشپزخانه، ملزومات پذیرایی و ظروف نگهدارنده را خریداری کنید.

هایپرمارکت افق کوروش شعبه دردشت

اگر فقط یکبار از فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش خرید کرده باشید، می‌دانید که خرید از این فروشگاه خیلی به صرفه‌تر از فروشگاه‌های دیگر است. کلیه محصولات این فروشگاه بین 5 تا 40 درصد زیر قیمت به خریداران عرضه می‌شوند. از این فروشگاه می‌توان انواع مواد غذایی و خوراکی، مواد پروتئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی را تهیه کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *