قفسه فروشگاهی

قفسه فروشگاهی یکی از ابزارهای اصلی و حیاتی در مغازه‌ها، فروشگاه‌ها و هر نوع فضای تجاری دیگری هستند. این قفسه‌ها که معمولا از جنس فلز یا چوب هستند، برای نمایش و دسترسی آسان به کالاها مورد استفاده قرار می‌گیرند و اشکال، اندازه‌ها، برندها و انواع مختلفی دارند. استفاده از قفسه فروشگاهی، به عنوان عاملی مهم در طراحی فضا و مدیریت فروشگاه، می‌تواند با افزایش میزان رضایت مشتریان و مراجعه‌کنندگان، باعث افزایش فروش و ارتقای تجربهٔ خرید مشتریان شود. برای خرید انواع قفسه می‌توانید از محصولات موجود در همین صفحه اقدام نمایید.

سوپرمارکت فردوسی - تجهیز شده با محصولات گروه صنعتی دی
انواع قفسه فروشگاهی

انواع قفسه فروشگاهی موجود در بازار

قفسه فروشگاهی از اجزای حیاتی و جدایی‌ناپذیر هر فروشگاهی است که علاوه بر زیباسازی ظاهری فضای فروشگاه، به ساماندهی و نظم بیشتر کمک کرده و امکان دسترسی بهتری به صاحبان کسب‌وکار و مشتریان می‌دهد. اگر قصد راه‌اندازی فروشگاه یا هایپرمارکت خودتان را دارید، قبل از خرید قفسه‌های فروشگاهی، باید از انواع قفسه‌ های فروشگاهی موجود در بازار اطلاع داشته باشید تا بتوانید براساس نیاز فروشگاه از آن‌ها استفاده کنید.

انواع قفسه‌ فروشگاهی عبارتند از:

قفسه سوپرمارکتی

همانطور که از نامش پیداست، قفسه سوپرمارکتی برای استفاده در فضاهایی همچون سوپرمارکت‌هاست که فضای کوچک تا متوسطی دارند. قفسه سوپرمارکتی دارای انواع مختلفی مانند دیواری و دوطرفه است که بسته به نیاز مغازه می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. برای مشاهدهٔ انواع قفسهٔ‌ سوپرمارکتی وارد شوید.

قفسه هایپری

قفسهٔ هایپری برای استفاده در هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های بزرگ طراحی می‌شود تا به تناسب محصولات بتوان از آن استفاده کرد. قفسه هایپری دارای انواعی همچون دوطرفه و یک‌طرفه است. البته باید توجه داشت که از قفسه هایپرمارکتی، هم در هایپرمارکت و هم در سوپرها می‌توان استفاده کرد اما قفسهٔ هایپری دارای کیفیت بالاتری است. برای دیدن مدل‌های قفسه هایپری اینجا را کلیک کنید.

همه محصولات

قفسه دیواری یک طرفه

قفسه دیواری یک‌ طرفه از انواع قفسه‌های فروشگاهی است که به دیوار متصل شده و می‌توان محصولات را برای نمایش و دسترسی مشتریان، روی آن قرار داد. این قفسه‌ها ابعاد و رنگ‌های مختلف دارند و از لحاظ تعداد طبقات هم متفاوتند. شما می‌توانید با توجه به نیاز فروشگاهتان از این قفسه استفاده کنید. برای دیدن قفسه‌ دیواری یک‌طرفه از اینجا وارد شوید.

قفسه دیواری یک طرفه

قفسه دو طرفه وسط فروشگاهی

قفسه دو طرفه وسط فروشگاهی یکی دیگر از انواع قفسه‌ٔ مغازه است که در وسط فروشگاه یا مغازه قرار می‌گیرد. این قفسه فضای کمی را اشغال می‌کند، گنجایش بالایی دارد و می‌تواند فروشگاه شما را به راهروهای مختلف تقسیم کند و باعث سازماندهی بیشتر فضای فروشگاه شما شود. از اینجا می‌توانید انواع قفسه دو طرفه یا قفسه وسط فروشگاهی را مشاهده کنید.

قفسه وسط فروشگاهی

قفسه انباری

قفسه انباری یکی از بهترین و مقاوم‌ترین نوع قفسه‌های موجود در بازار است که معمولا برای چیدمان محصولات در محیط‌های صنعتی یا خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع قفسه‌بندی به این دلیل که قابلیت استفاده از کف تا سقف را دارد، باعث استفادهٔ بهینه از فضای مورد نظر شما شده و امکان دسترسی به محصولات را آسان می‌کند.

قفسه انباری

ویژگی های قفسه فروشگاهی و قفسه مغازه

قفسهٔ فروشگاهی و قفسهٔ مغازه دارای ویژگی‌های مختلفی است که بعضی از آن‌ها عبارتند از:

  • جنس مقاوم
  • طراحی جذاب
  • تنوع اندازه و شکل
  • امکان نصب سریع و آسان
  • امکان تغییر تعداد طبقات مطابق سفارش مشتری
  • مقاومت در برابر شرایط محیطی مختلف
  • امکان نصب لیبل‌ها یا لوگوهای مختلف
  • قابلیت تحمل کالاهای سنگین با وزن بالا

مشخصات انواع قفسهٔ فروشگاهی

برای خرید قفسهٔ فروشگاهی لازم است از مشخصات اصلی این قفسه‌ها اطلاع پیدا کنید. در ادامه به بعضی از مشخصات انواع قفسهٔ فروشگاهی اشاره می‌کنیم:

  • جنس کفی و دستک‌ها: ورق روغنی
  • ستون: پروفیل با ضخامت ۲ میلی‌متر
  • رنگ: دلخواه
  • نوع رنگ: پودری با پوشش الکترواستاتیک
  • تعداد طبقات: دلخواه
  • نوع پشت صفحه: فلزی/ توری
  • آپشن‌های پیشنهادی: امکان اتصال حفاظ جلو و بغل و شلف لیبل

روش های مختلف نصب قفسهٔ مغازه

روش نصب قفسه مغازه به نوع قفسه بستگی دارد. بنابراین قفسه‌های مختلف، روش نصب متفاوتی هم دارند. برای مثال اجزای قفسه خودایستای یک طرفه یا دوطرفه را بعد از خرید باید به وسیلهٔ پیچ و مهره مونتاژ کرد تا قابل استفاده شود. برای نصب قفسهٔ دیواری هم لازم است ابتدا اندازه‌گیری و محاسبات دقیق انجام شود و سپس به وسیلهٔ دریل و پیچ و مهره، قفسه‌ها را نصب کرد.

قیمت قفسه فروشگاهی

هنگامی که قصد راه‌اندازی فروشگاه خود را دارید، قیمت تجهیزات و امکانات یکی از اساسی‌ترین مسائل است. قیمت قفسه فروشگاهی براساس تغییرات مالی بازار، ممکن است در بازه‌های زمانی مختلف متفاوت باشد. از طرفی قیمت قفسهٔ فروشگاهی براساس نوع و اندازه و سایر ویژگی‌ها هم متفاوت است. بنابراین برای پیداکردن ارزانترین قفسه برای مغازه خود لازم است که با فروشگاه‌‌های معتبر و تولیدکنندگان این محصول در ارتباط بوده و از مشاوران و کارشناسان این حوزه کمک بگیرید.

خرید قفسه فروشگاهی و قفسهٔ مغازه شیک از دی کمپانی

علاوه بر قیمت، کیفیت ساخت و طراحی تجهیزات اولیهٔ فروشگاهی هم از عوامل اساسی در راه‌اندازی فروشگاه است. چون استفاده از محصولات بی‌کیفیت می‌تواند باعث ایجاد خسارات مالی و جانی در فروشگاه شما شده و جذابیت‌های بصری فروشگاه شما را کاهش دهد.

بنابراین برای تهیهٔ تجهیزاتی مثل قفسهٔ فروشگاهی، لازم است از طریق فروشگاه‌های معتبر و شناخته‌شدهٔ عرضه‌کنندهٔ این محصول اقدام کنید. گروه صنعتی دی به عنوان یکی از عرضه‌کنندگان انواع قفسهٔ فروشگاهی در ایران است که در این حوزه سابقه دارد و با ارائهٔ قفسهٔ فروشگاهی باکیفیت، شیک و بادوام به شما برای داشتن فروشگاهی بهتر کمک می‌کند.

نمایندگی‌های دی کمپانی در سراسر کشور

گروه صنعتی دی در شهر های اصفهان، شیراز و اهواز نمایندگی فعال داشته و انواع قفسه مغازه را به قیمت تولیدی به دست مشتریان می‌رساند.

  • قفسه فروشگاهی در اصفهان: گروه دی کمپانی علاوه بر تهران، در شهر های دیگر کشور نیز دارای نمایندگی رسمی بوده که عزیزان ساکن این شهر، می‌توانند برای خرید قفسه فروشگاهی اصفهان اقدام نمایند.
  • نمایندگی فروش اهواز: عزیزانی که ساکن شهر اهواز هستند، می‌توانند برای خرید قفسه فروشگاهی در اهواز، از این لینک وارد صفحه شده و باتوجه به نیاز خود، محصول مورد نظر خود را سفارش داده یا با کارشناسان ما برای مشاوره در ارتباط باشند.
  • قفسه فروشگاهی در شیراز: علاوه بر شهر های بالا، خرید قفسه فروشگاهی در شیراز نیز توسط نمایندگی های دی کمپانی برای ساکنین این شهر فراهم شده است که می‌توانید به راحتی برای مشاهده انواع قفسه و سفارش محصول، به راحتی از طریق وبسایت اقدام نمایید.

اگر در خرید قفسه‌ فروشگاهی نیاز به راهنمایی دارید می‌توانید همین حالا با مشاوران  گروه صنعتی دی با 02637310825 شماره تماس بگیرید.

سوالات متداول

هزینه قفسه بندی مغازه یا فروشگاه، کاملا به متراژ، ابعاد مورد نظر، نوع قفسه ها، محصل نصب، جنس محصول انتخابی و… بستگی دارد. شما می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در وبسایت تماس حاصل کرده و در این زمینه بصورت کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید.

برخی از قفسه های فروشگاهی و مغازه، این امکان را داشته و می‌توانید ارتفاع طبقات را تغییر داده یا آنها را کم و زیاد کنید. اما برخی از محصولات بصورت ثابت بوده این امکان وجود ندارد. 

در متراژ و سفارش قفسه هیچ محدودیتی وجود نداشته و شما می‌توانید براساس فضای مغازه خود و نیازتان، در ابعاد دلخواه سفارش دهید. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران گروه صنعتی دی تماس بگیرید.

منوی دسته بندی خود را در مسیر: "سربرگ ساز > چیدما موبایل > عنصر منوی موبایل > نمایش و مخفی کردن > انتخاب منو " تنظیم کنید
سبد خرید