طراحی چیدمان و قفسه بندی

قفسه فروشگاهی در شیراز

قفسه فروشگاهی در شیراز
5/5 - (1 امتیاز)

گروه صنعتی دی، در شیراز در خدمت شماست تا به کسب و کارتان رونق ببخشد و موجب پربار شدن بیزنس‌تان بشود. برای اینکه بیشتر با خدمات گروه صنعتی دی و قفسه فروشگاهی در شیراز آشنا شوید ابتدا به شما می‌گوییم که قفسه فروشگاهی چیست و چه انواعی دارد تا شما بر اساس نیازتان اقدام به تهیه قفسه مورد نظرتان بکنید. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع قفسه فروشگاهی در شیراز

انواع مختلف قفسه فروشگاهی گروه صنعتی دی در شیراز را می‌توان دو دسته‌ی عمده تقسیم کرد:

  • قفسه‌های هایپری
  • اکونومی

اگر چه این دو دسته در قیمت با هم متفاوت هستند، اما در کیفیت تفاوتی ندارند و هر کدام در نوع خودشان جز بهترین‌ها می‌باشند. در ساختار آن‌ها تفاوت‌های بسیار جزئی ایجاد می‌شود که موجب پایین آمدن قیمت قفسه‌های اکونومی یا همان قفسه‌های اقتصادی می‌شود. قفسه‌های هایپری همانطور که از نامشان پیداست بیشتر در هایپر مارکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و قفسه‌های اکونومی در فروشگاه‌های کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قفسه فروشگاهی چیست؟

تقریبا تمامی فروشگاه‌های موجود در بازار از مدل های مختلف قفسه‌ فروشگاهی استفاده می‌کنند. این قفسه‌ها به مرتب شدن فروشگاه و نظم بیشتر آن کمک می‌کند. وقتی فروشگاه منظم‌تر باشد دسترسی مشتریان به محصولاتی که می‌خواهند بیشتر می‌شود و راحت‌تر خریدشان را انجام می‌دهند.


مشاهده همه محصولات قفسه فروشگاهی

قفسه یک طرفه خودایستای هایپری

این نوع قفسه یک انتخاب عالی برای هایپر مارکت‌هاست. جایی که بیشترین محصولات با وزن زیاد باید در کنار هم با نظم و ترتیب قرار بگیرند. این محصول به علت ساخته شدن از ورقه‌های فولادی با ضخامت 0.7 میلی‌متر ساخته شده که توسط پل‌های تقویتی حمایت می شود و مقاومتش بیشتر می‌شود. این نوع طراحی علاوه بر اینکه باعث می‌شود که مقاومت وزنی قفسه بالا برود، باعث می‌شود در مقابل ضربه‌ها نیز مقاومت بیشتری داشته باشد.

قفسه دو طرفه هایپری

قفسه دو طرفه هایپری یا همان قفسه‌ وسط فروشگاهی، نوعی از قفسه‌های هایپری هستند که بیشترین استفاده‌شان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای می باشد. در ساخت این قفسه‌ها نیز از ورقه فولادی 0.7 میلی‌متری استفاده شده و پل‌های تقویتی نیز به افزایش مقاومتش کمک می‌کنند. با توجه به اینکه وزن محصولات و تعداد محصولات در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپر مارکت‌ها بسیار بیشتر از فروشگاه‌های معمولی است، این قفسه‌ها کاربرد زیادی در این نوع فروشگاه‌ها دارند و با طراحی مناسب موجب آسان شدن ارائه محصولات می‌شوند.

قفسه‌های فروشگاه اکونومی

اکونومی در لغت به معنای اقتصادی است، این نشان دهنده‌ی اقتصادی بودن و به صرفه بودن قیمت این قفسه‌هاست. قفسه‌های اکونومی شیراز معمولاً در فروشگاه‌های کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرند و قیمت کمتری نسبت به قفسه‌های فروشگاهی هایپری دارند اما نکته‌ی مهم اینجاست که این موضوع اصلا به معنای پایین بودن کیفیت‌شان نیست. همانطور که گفتیم قفسه‌های هایپری از ورقه‌های فولادی با ضخامت 0.7 میلی‌متر ساخته می‌شوند و این عدد در ساخت قفسه‌های اکونومی 0.6 میلی‌متر است. نکته‌ی بعدی استفاده از ستون‌های متناسب است که ابعاد این پروفیل‌ها 30 در 60 میلی‌متر است. نکته‌ی آخر استفاده از پشت صفحه‌های توری است که در قفسه‌های هایپری معمولا استفاده نمی‌شود و در قفسه‌های اکونومی به منظور کاهش قیمت خرید استفاده می‌شود. مجموع تمامی این نکات موجب شده که قفسه فروشگاهی در شیراز از قیمت کمتری نسبت به قفسه‌های هایپری داشته باشند اما همچنان از بهترین کیفیت برخوردار باشند.

قفسه یک طرفه دیواری اکونومی

قفسه های یک طرفه دیواری اکونومی شیراز از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات برای فروشگاه‌های کوچک تا متوسط هستند. این محصولات به علت نصب آسان، طراحی با دوام و تحمل بالای وزن، جدا سازی آسان و قیمت مناسب همیشه جز پرفروش‌ترین محصولات هستند و رضایت از این محصول بسیار بالاست. این محصول با ابعاد متفاوتی برای شما تولید می‌شود، یعنی می‌توانید تعداد کفی‌ها، عرض و طول آن‌ها و رنگ‌بندی‌شان را مطابق با نیاز و سلیقه خود انتخاب کنید.

قفسه یک طرفه خودایستای اکونومی

قفسه‌های یک طرفه خودایستا اکونومی شیراز نیز یکی دیگر از پرطرفدارترین محصولات می‌باشند. ساده، با طراحی مناسب و دوام بالا، نصب و جداسازی آسان، امکان اضافه کردن تجهیزات و بسیاری ویژگی‌های فوق العاده‌ی دیگر. همچنین یکی از ویژگی‌های عالی این قفسه‌ها این است که فروشندگانی که صاحب مغازه نیستند و هر چند سال یک بار جا به جا می‌شوند می‌توانند از این استند استفاده‌های زیادی بکنند، زیرا به محیط قبلی آسیب نمی‌زند و در مغازه‌ی جدید هم به آسانی قابل استفاده است.

قفسه دو طرفه اکونومی

در مورد قفسه‌های دو طرفه توضیحاتی را خدمت شما عرض کردیم اما آن توضیحات مربوط به قفسه‌های هایپری بوده، اما قفسه‌های اکونومی دوطرفه در شهر شیراز تفاوت‌های کوچکی دارند. مثلا قفسه دو طرفه اکونومی از ورقه‌های فولادی با ضخامت 0.6 میلی‌متر ساخته شده و ابعاد ستون‌های آن 30 میلی متر در 60 میلی متر است. این موضوع به هیچ عنوان به کیفیت محصول ضربه وارد نمی‌کند، تنها باعث می‌شود که تحمل وزن آن نسبت به قفسه هایپری کمتر باشد که این موضوع برای فروشگاه‌های کوچک تا متوسط مشکلی نیست و برای نیاز آن‌ها کاملا کفایت می‌کند.

سرلاین قفسه

سرلاین قفسه در جلو و عقب قفسه‌های خود ایستا نصب می‌شود و محل قرار دادن انواع تبلیغات و بنرهای طراحی شده در قفسه فروشگاهی در شیراز می‌باشد. این محصول از فضای فروشگاه به بهترین شکل برای بازاریابی و تبلیغات استفاده می‌کند. این سرلاین‌ها از ورقه‌های فولادی ساخته شدند و تحمل وزن‌شان تا 80 کیلوگرم می‌باشد.

سبد تنقلات

سبد تنقلات در شیراز یک محصول واجب و ضروری برای فروشگاه‌های مواد غذایی می‌باشد. از این سبدها برای جایگذاری انواع تنقلات مانند چیپس، پفک، شکلات‌ها و… استفاده می‌شود. البته نوع طراحی این قفسه به صورتی است که در کاربردی‌ترین حالت ممکن قرار داشته باشد. خوب به ظاهر این قفسه توجه کنید زیرا شاید بر خلاف نامش برای کسب و کار شما هم به کار بیاید.

خرید انواع قفسه فروشگاهی در شیراز

گروه صنعتی دی این بار در شیراز در خدمت شماست تا به کسب و کارتان جان تازه‌ای ببخشد. گروه دی با ارائه انواع قفسه فروشگاهی در شیراز تلاش می‌کند تا به شما کمک کند که با بهترین تجهیزات ممکن کسب و کارتان را راه اندازی کنید و به نتیجه دلخواه‌تان برسید.

فروش تمامی تجهیزات فروشگاهی در شیراز

خرید تجهیزات فروشگاهی در شهر بزرگی مانند شیراز، باتوجه به تنوع محصولات و وجود طیق گسترده ای از محصولات با کیفیت و قیمت های متفاوت، باعث شده است تا کسانی که قصد نوسازی یا تجهیز فروشگاه خود را دارند، دچار سردرگمی شوند. اما نگران نباشید! اگر قصد خرید تمامی تجهیزات فروشگاهی در شیراز بصورت یک جا را داشته و به دنبال لیستی کامل برای تهیه این اجناس می‌گردید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید و کاملا رایگان مشاوره دریافت کنید.

در واقع مهم نیست که چه نوع کسب و کاری را مدیریت می‌کنید. چه صاحب یک کسب و کار بزرگ باشید و چه صاحب یک کسب و کار کوچک محلی باشید، قصد دارید که به بهترین حالت ممکن کار کنید و بیشترین سود ممکن را به دست بیاورید، در این حالت بسیار مهم است که بتوانید کسب و کارتان را خوب جلوه بدهید. چه از تبلیغات استفاده کنید و چه طراحی داخلی مناسبی داشته باشید، در انتها تمامی این کارها به نفع کسب و کار شما خواهد بود. اما بدانید که برای داشتن یک کسب و کاری که مشتریان ثابت داشته باشد به طوری که شما بتوانید اعتماد آن‌ها را جلب کنید، نیاز به یک فضای مرتب،منظم و تمیز دارید که قفسه‌های فروشگاهی مهم‌ترین نقش را در این امر دارند.

نمایندگی های دی کمپانی در اصفهان و اهواز

ما مفتخریم با سالها تجربه درخشان در این صنعت، در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، اهواز و… مشتریانی وفادار و رضایتمند را به خود جلب نموده و در زمینه فروش قفسه فروشگاهی در اصفهان و قفسه فروشگاهی در اهواز، بهترین ها را برای شما عزیزان به ارمغان بیاوریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *