طراحی چیدمان و قفسه بندی

قیمت و خرید قفسه فروشگاهی در اصفهان

قفسه فروشگاهی در اصفهان
5/5 - (1 امتیاز)

شما در هر نوع فروشگاهی نیاز به یک قفسه فروشگاهی متناسب با فروشگاه‌تان دارید تا بتوانید محصولات‌تان را با نظم و به صورت مرتب و جداگانه در آن‌ها بچینید. مشتری‌ها با دیدن نظم و ترتیب و اختصاصی بودن محصولات‌تان با شوق و میل بیشتری خرید می‌کنند و امکان اینکه به فروشگاه شما باز گردند بسیار بیشتر می‌شود. قفسه‌ها متناسب با نوع کسب و کار، محل کسب و کار، فضای کسب و کار و فاکتورهای دیگر، به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند. در ادامه انواع قفسه فروشگاهی در اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم و کمی بیشتر از گروه صنعتی دی نیز برای شما می‌گوییم.

انواع قفسه فروشگاهی در اصفهان

همانطور که گفتیم، متناسب با نوع کسب و کار، فضای کسب و کار و دیگر فاکتورها، قفسه‌های فروشگاهی به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

مشاهده همه محصولات قفسه فروشگاهی

قفسه‌های هایپری در اصفهان

قفسه‌های هایپری اصفهان خود به چندین نوع متفاوت تقسیم می‌شوند، زیرا بر اساس فضای هایپر مارکت‌ها، برای درست چیدن یک هایپر مارکت نیاز به استفاده از چندین نوع قفسه هایپری می‌باشد.

قفسه یک طرفه خودایستای هایپری

اگر به دنبال قفسه‌های محکم، با طراحی مناسب و ظاهری زیبا هستید، پيشنهاد ما قفسه یک طرفه خودایستای هایپری در اصفهان است. در ساخت این قفسه‌ها از ورقه‌های فولادی با ضخامت 0.7 میلی‌متری استفاده شده است، که به کمک پل‌های تقویتی نیز حمایت می‌شوند. از این قفسه‌ها می‌توان در لباس فروشی، فروش لوازم یدکی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هایپر مارکت‌ها و سوپرمارکت‌های مختلف در اصفهان استفاده کرد. همچنین این محصول سفارشی است و می‌توانید هنگام خرید ابعاد آن را متناسب با فضای فروشگاه‌تان سفارش بدهید.

قفسه دو طرفه هایپری

این قفسه‌ها با نام قفسه‌ وسط فروشگاه نیز شناخته می‌شوند. نوع دیگری از قفسه‌های هایپری می‌باشند که بیشترین استفاده‌شان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌باشد. قفسه دو طرفه هایپری در اصفهان جهت راهروسازی به کار می‌آیند و می‌توانید برای ایجاد راهروهای مخصوص هر بخش از آن استفاده کنید.

قفسه فروشگاهی اکونومی

این نوع قفسه‌ها مناسب صنف‌های هستند که از لحاظ کسب و کار از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپر مارکت‌ها کوچک‌تر هستند و جز صنف‌های کوچک تا متوسط محسوب می‌شوند. برای این اصناف قفسه فروشگاهی اکونومی در اصفهان، توصیه می‌شود. این قفسه‌ها از لحاظ ضخامت ورقه‌های فولادی و تحمل وزن، توان کناری نسبت به قفسه دو طرفه هایپری دارند اما نوع ساخت شان به صورتی ست که با کیفیت عالی، با قیمت مناسب تر ارائه می‌شوند تا همه توان استفاده از آن را داشته باشند.

قفسه یک طرفه دیواری اکونومی

در اصفهان قفسه یک طرف دیواری اکونومی یک نوع قفسه بسیار محبوب برای تمامی کسب و کارها به خصوص کسب و کارهای کوچک‌تر است. این قفسه‌ها تقریبا برای هر فضا و طراحی مناسب هستند و با توجه به تمامی این مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص به همراه قیمت مناسب، یک انتخاب عالی هستند.

قفسه یک طرفه خود ایستا اکونومی

همونطور که گفتیم، برخی کسب و کارهای کوچک‌تر در شهر اصفهان و دیگر شهرها نیازی به قفسه‌هایی با ضخامت زیاد و تجهیزات زیاد ندارند و صرفاً با کیفیت بودن محصول برای کسب و کارشان کفایت می‌کند. در شهر اصفهان قفسه یک طرفه خود ایستا اکونومی نیاز به نصب به دیوار ندارد و هرجایی که مورد نیاز شما باشد، قابل استفاده است. نصب و جا به جایی آن بسیار ساده است و مناسب کسب و کارهایی ست که هر از چند گاهی جا به جا می‌شوند.

قفسه دو طرفه اکونومی

تا کنون باید با پسوند اکونومی آشنا شده باشید، اکونومی به معنای اقتصادی است. قفسه دو طرفه را به شما معرفی کردیم اما الان نوبت معرفی نوع اقتصادی این قفسه هاست. قفسه دو طرفه اکونومی در اصفهان تمامی ویژگی‌های مثبت و عالی قفسه‌های دو طرفه‌ای که معرفی کردیم را دارند فقط از نظر ضخامت کمی کمتر از آن‌ها هستند و این اصلا برای کسب و کارهای کوچک مسئله خاصی نیست. در واقع برای کسب و کارهای کوچک بسیار به صرفه‌تر و مناسب‌تر هستند زیرا تحمل وزن مقدار بارهای یک کسب و کار کوچک یا متوسط را دارند اما قیمت‌شان مناسب‌تر است.

سرلاین قفسه

سرلاین قفسه یک گزینه‌ی عالی برای کسب و کارهایی شهر اصفهان است که قصد تبلیغ یا دیده شدن یا تبلیغ کردن دارند. در واقع شما با استفاده از سرلاین قفسه از فضای مرده‌ی فروشگاه به بهترین نحو استفاده می‌کنید و نکته اینجاست که این سرلاین‌ها تحمل بار تا 80 کیلوگرم را دارند که یک ویژگی عالی دیگر حساب می‌شود.

سبد تنقلات

از نام سبد تنقلات پیداست که دقیقا چه کاری انجام می‌دهد. این سبدها برای هر کسب و کاری قابل استفاده هستند اما از سبد تنقلات بیشتر در فروشگاه‌های مواد غذایی در شهر اصفهان استفاده می‌شود، به همین دلیل این نام برای آن انتخاب شده است. این سبدها با دیگر سبدهای فروشگاه نیز می‌توانند ترکیب شوند و برای فروشگاه‌های مواد غذایی یک فضای عالی برای قرار دادن چیپس، پفک، بيسکوئيت و مواد این چنینی فراهم کنند.

فروش قفسه فروشگاهی و هایپری

فروش انواع قفسه فروشگاهی با کیفیتی بی نظیر، یکی دیگر از خدماتی است که گروه صنعتی دی در آن فعالیت چشمگیری داشته و با سالها تجربه و پیشینه درخشان، کوشیده ایم تا در حوزه تولید و فروش قفسه‌های فروشگاهی، رضایت مشتریان را به خود جلب کنیم.

ارائه قفسه فروشگاهی در اصفهان توسط گروه صنعتی دی

گروه صنعتی دی ارائه دهنده تجهیزات فروشگاهی در اصفهان در خدمت شما عزیزان است. گروه دی اقدام به ارائه قفسه فروشگاهی در اصفهان کرده و انواع قفسه‌ها را با نوع ساخت، طراحی و بودجه‌ی متنوع در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. از طریق تماس با گروه صنعتی دی نوع قفسه مورد نیاز و ویژگی‌های مد نظرتان را بیان کنید تا بهترین خدماتی که لایق آن هستید را دریافت کنید.

نمایندگی شهر شیراز: فروش انواع قفسه فروشگاهی در شیراز با قیمت بسیار مناسبف کیفیت بی نظیر و خدمات پس از فروش. عزیزانی که در شهر شیراز قصد خرید و سفارش این محصول را دارند، می‌توانند به صفحه نمایندگی این شهر در لینک بالا مراجعه کرده و با مشاورین و کارشناسان ما در این شهر در ارتباط باشند.
نمایندگی شهر اهواز: همچنین اگر اهل شهر اهواز بوده و قصد خرید قفسه فروشگاهی اهواز و اطراف آن را دارید، حتما به صفحه نمایندگی شرکت در این شهر سر بزنید. کارشناسان ما پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

در انتها

قفسه‌های فروشگاهی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین مواردی هستند که در تمامی فروشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرند. گروه صنعتی دی با ارائه قفسه فروشگاهی و متعلقات در اصفهان به کسب و کار شما کمک می‌کند تا بتوانید بهترینتان را ارائه کنید و خریدهای شما از این گروه صرفا به سود بیشتر و بهتر شدن خدمات‌تان منجر بشود. پس اگر صاحب کسب و کاری هستید و نیاز دارید که محصولات‌تان را با نظم و ترتیب و به هوشمندانه‌ترین حالت ممکن به مشتری ارائه بدهید، گروه صنعتی دی در اصفهان در خدمت شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *