امروزه رشد خدمات، کالا و تجهیزات فروشگاهی و بسیاری از صنایع وابسته آن در حال گسترش است و با مدیریت درست می‌توان رشد و پیشرفت آن‌ها را در معرض دید سایرین قرار داد.

نمایشگاه کالا، خدمات، تجهیزات فروشگاهی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای تهران با هدف ارائه بروزترین کالاها، تجهیزات و خدمات برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بسیار دیگر صنایع مرتبط، نقش مهمی در ایجاد فضایی نوین در این صنعت را ایفا می‌کند.

چهاردهمین رویداد این نمایشگاه 1 الی 4 بهمن ماه 1399 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و به دلیل استقبال گسترده تولید کنندگان، دوره به دوره فضای نمایشگاه افزایش چشم گیری کرده است.

در این نمایشگاه در کنار بسیاری از شرکت کنندگان داخلی، شرکت کنندگان خارجی از کشورهای ترکیه، چین ، اتریش ، تایوان، تایلند و… حضور دارند و فرصت رقابت را برای تولیدکنندگان داخلی ایجاد می‌کند.

یکی از ملزومات زندگی در کلان شهرها و شهرهای بزرگ وجود مجتمع‌های تجاری و فروشگاه‌های زنجیره‌ای است، تا مصرف کنندگان با برنامه ریزی بهتر و در زمانی مناسب نیازهای خود را برطرف سازند. به همین جهت رعایت اصول مشتری‌مداری برای رعایت حال مشتریان امری مهم و اساسی است. این مدیریت صحیح می‌تواند علاوه بر جذب مشتری، فضای سالمی را در این صنعت ایجاد کند که یکی از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در دنیایی که روز به روز پیشرفته می‌شود، تولید محصولات متناسب با پیشرفت جمعی تاثیر چشمگیری را در ارائه خدمات دارد، این رویداد سعی دارد تمامی خرد تولید کنندگان را جمع‌آوری کرده و بهترین محصولات را برای خدمات بهتر برای مشتریان ایجاد خواهد کرد.

پیش بینی تولیدات بروزتر و نوین تر در شرایط کنونی به دلیل وجود بیماری کرونا وجود دارد و این موضوع جذابیت نمایشگاه را بیشتر خواهد کرد.

به دلیل ادامه پیدا کردن بیماری کرونا و مجهول بودن زمان پایان این بیماری، زمان برگزاری این نمایشگاه ممکن است با تغییراتی روبه رو شود. این تغییرات و زمان نهایی برگزاری این نمایشگاه توسط سایت اصلی برگزار کننده به اطلاع خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید