کاربر گرامی؛ لطفا مواردی را که در ذیل ذکر شده به دقت مطالعه بفرمایید، این نکات جهت استفاده بهینه شما عزیزان از خدمات و محصولات گروه صنعتی دی می باشد. در صورت وجود هرگونه ابهام و مشکلی می توانید قبل از پذیرش شرایط، جهت تنویر افکار با ما تماس بگیرید.

 

شرایط و مقررات استفاده از سرویس فروشگاه اینترنتی دی

ورود کاربران به فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی دی و ایجاد پروفایل شخصی یا اقدام به خرید به منزله آگاهی و پذیرش شرایط و قوانین و نیز نحوه استفاده از سرویس های شرکت دی می باشد. توجه داشته باشید شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏ات قبلی می گردد.

 

قوانین عمومی

در نظر داشته باشید تمامی اصول و رویه‌ های گروه صنعتی دی منطبق و در راستای اصول و قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده بوده و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏ ها و خدمات دی تغییراتی در آینده ایجاد گردد، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی می شود و شما نیز در مقابل توافق می کنید استفاده مستمرتان از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر در آینده خواهد بود.

 

تعریف کاربر یا مشتری

کاربر یا مشتری به شخصی اطلاق می گردد که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام ثبت کرده، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی دی اقدام کند.

 

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات دی استفاده می‌ کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت می‏ ‌کنید و یا به گروه صنعتی دی ایمیل می‌ زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی صورت می پذیرد و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‌ ها باشد، شما موافقت می‌‏ کنید که شرکت دی به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس های الکترونیکی) به درخواستتان پاسخ دهد.

جهت اطلاع رسانی رویداد ها، خدمات و سرویس های ویژه، امکان دارد دی برای اعضای وب سایت پیامک یا ایمیل ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک ها را نداشته باشند، می توانند عضویت دریافت خبرنامه را در پروفایل خود لغو کنند.

لطفا در نظر داشته باشید که ۳۰۰۰۲۷۳۱۶۱۵۳۸۹ تنها شماره‌‌ ای است که دی از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال می‌ کند؛ بنابراین واضح است که امکان دریافت پیامک از طریق شماره های دیگر وجود نداشته و در صورت بروز چنین موردی، تخلف و سوء استفاده از نام گروه صنعتی دی می باشد؛ بنابراین لطفا مراتب را جهت پیگیری قانونی به info@daycompany.ir اطلاع دهید. همچنین لازم به ذکر است در صورت تغییر وضعیت شماره ارسال پیامک، حتما از طریق همین صفحه به کاربر اطلاع داده خواهد شد.

 

سیاست‏‌ های رعایت حریم شخصی

شرکت دی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌ کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می ‏‌کند. ما در دی متعهد می‏ ‌شویم در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کنیم و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هر چه امن‏‌ تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهیم. در واقع با استفاده از سایت گروه صنعتی دی، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می ‏‌دهید.

کلیه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات دی، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکن دکمه، تصاویر، ویدیو های تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ ها و کلیه محتوای تولید شده توسط این شرکت جزئی از اموال آن محسوب گردیده و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار گروه صنعتی دی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای شرکت دی محفوظ می‏‌ دارد.

 

سیاست های خاص مرتبط با بازار برودتی

با عنایت به قوانین و ضوابط رایج در بازار محصولات برودتی، در صورت اتصال (جوشکاری) کمپرسور، شیرآلات و … به مدار قطعه جوشکاری شده از گارانتی خارج و در صورت خرابی هیچگونه مسئولیتی متوجه فروشنده نمی باشد. در صورت مشاهده هرگونه مشکل فنی (به استثنای اتصال یا جوشکاری) مشتری می تواند تا 48 ساعت محصول خریداری شده را عودت دهد، در غیر اینصورت هیچگونه مسئولیتی متوجه فروشنده نخواهد بود.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش ‏‌های ثبت شده در طول روز های کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌ ‏شوند. گروه صنعتی دی به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز امکان سفارش‌ گذاری می‌‏ دهد.
  • شرکت دی همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشات ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌ دهد. با وجود این، در صورتیکه موجودی محصولی در انبار شرکت به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به ثبت سفارش، حق لغو کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای دی محفوظ است و یا مشتری می ‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین نماید.
  • در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی حداکثر ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره های تماس اعم از همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنهاست و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، شرکت دی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌ تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین مشتریان می‌ توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد یا بصورت پیش فاکتور در آمده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  • در صورت خرید با استفاده از کد تخفیف یا کوپن، پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و یا تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، کد تخفیف باطل خواهد گردید و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
  • خواهشمند است در نظر داشته باشید افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌ کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، توصیه می‌ گردد در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالا و محصول روبرو نشوند.

امید است با رعایت نکات فوق و پایبندی به اصل رعایت حقوق متقابل مشتری و فروشنده، خرید خوبی را از فروشگاه اینترنتی گروه صنعتی دی داشته باشید.