آشنایی با تجهیزات فروشگاهی

طراحی و ساخت استند فروشگاهی با بهترین کیفیت

طراحی و ساخت استند فروشگاهی
امتیاز دهید

در این قسمت، به توضیح درباره طراحی استند فروشگاهی و ساخت و تولید استند می‌پردازیم. وجود استندها تاثیر بسیاری در خرید مشتریان دارد. از نگاه مشتری استند محل قرارگیری برترین و معتبر‌ترین و در عین حال پرفروش‌ترین محصولات است. این موضوع حتی در انتخاب فروشگاه برای مشتریان موثر است و چه از این بالاتر که یک فروشگاهی را انتخاب کنیم که اصول چیدمان فروشگاه را در آن رعایت شده و بوسیله وجود قفسه‌ها و استندهای مناسب از تنوع کالایی بهتر و بالاتر استفاده کرده است.

جهت خرید و یا سفارش ساخت انواع استند با ارسال به سراسر کشور، با کارشناسان گروه صنعتی دی در ارتباط باشید.

شماره تماس : 02637310825

طراحی و ساخت استند فروشگاهی

طراحی و ساخت استندها در تبلیغات بسیار موثر است. با گذر زمان و بوجود آمدن فروشگاه‌ها و مراکز خرید بزرگ، رقابتی جدی میان تولیدکنندگان و برندهای بزرگ ایجاد شده است. این فضای رقابتی جدا از اینکه صرفه مالی بسیار بالایی را ایجاد کرده است، تنوع طراحی و ساخت استندها و محصولات را در بر گرفته است. وجود رنگبندی‌ها و شکل‌های متنوع و گوناگون و نیز استفاده درست از توانایی‌ها و استعداد های انسانی، رقابت را سخت کرده و نتیجه خوبی را برای مشتریان به عمل آورده است.

این موضوع با ایجاد جذابیت بصری برای مشتریان، و نیز تنوع در انتخاب آن‌ها، جایگاه فروشگاه و نیز برندهای تولید کننده را بالا می‌برد.

جنس ساخت استند فروشگاهی

استندها بر اساس نوع کاربرد، در انواع مختلف متریال‌ها ساخته می‌شود.

انواع متریال ساخت و تولید استند فروشگاهی

  • چوب یا ام دی اف
  • پی وی سی
  • مقوا یا کارتن پلاست
  • پلکسی
  • آلیاژ فلزی
  • پلیمرها مخصوصا پلی استایرن
  • آکریلیک

استحکام هر یک از استندها را می‌توان از جنس به کار رفته در ساخت آن ارزیابی کرد.

طراحی انواع استند فروشگاهی

استندهای فروشگاهی برحسب نیاز و استفاده شما انواع مختلفی دارند. که از جمله آنها می‌توان به استند دکوری، استند آرایشی و بهداشتی، استند پانچی و استند فلزی اشاره کرد. در ادامه به معرفی انواع این وسیله مهم فروشگاهی می‌پردازیم:

استند دکوری

در تزیینات محیط‌های مختلف اداری، کاری و… و مخصوصا در محیط‌های خانگی آپارتمانی به دلیل فضای کم نگهداری وسایل، می‌توان از این مدل استفاده نمود. این استند محل قرارگیری گل و گیاه و انواع لوازم تزیینی می‌باشد و محیط موردنظر را منظم و شکیل جلوه خواهد داد. جنس اکثر استندهای دکوری چوبی است و نیز در جنس‌های مختلف دیگر ساخته می‌شود. این نوع استند توان کمی دارد و استحکام آن در برابر لوازم سنگین بسیار پایین است.

ساخت استند فروشگاهی

استند چیپس و پفک

یکی دیگر از انواع استند ها، استند چیپس و پفک است که در بین فروشگاه ها و سوپر مارکت ها رواج دارد. انواع قفسه و استند چیپس و پفک در طبقات و ابعاد گوناگون طراحی و تولید می‌شود که می‌توانید در صفحه استند چیپس و پفک، مدل‌های مختلف این محصولات را مشاهده و خریداری کنید.

استند آرایشی و بهداشتی

یکی از استندهای پرکاربرد می‌باشد که خاصیت تبلیغاتی آن تاثیر بالایی در فروش محصولات را دارد. این مدل استند به نوعی قفسه محصولات است و درعین حال، کاتالوگی موثر حساب می‌شود. استند آرایشی علاوه بر فروشگاه‌های آرایشی در بیشتر داروخانه‌ها برای نمایش محصولات آرایشی استفاده می‌شود.

تولید و ساخت استند لوازم آرایشی و بهداشتی

استند شارژر موبایل

در محیط‌های بزرگ اداری و فروشگاهی که عبور و مرور در آن بسیار زیاد است ، برای ایجاد رفاه بیشتر، از استند شارژر در محیط‌های مختلف آن استفاده می‌کنند. این حرکت بسیار حرفه ایست و تاثیر بالایی در خرید مشتریان قرار خواهد داد.

استند کاتالوگ و بروشور

در فروشگاه‌هایی که هدفشان قراردادن کاتالوگ و بنر تبلیغاتی خود در معرض دید مشتریانشان است، بهترین انتخاب، قراردادن استند کاتالوگ در دسترس مشتریان است. این کار یک حرکت تبلیغاتی مناسب است و نحوه‌ معرفی برند در بهترین حالت ایجاد می‌شود.

تولید و ساخت استند کتاب

استند رومیزی

برای قراردادن کالاهای نمونه کالاهای پرفروش و جدید، استفاده از استند رومیزی باید یکی از انتخاب‌های شما باشد. زمانی که مشتریان با این مدل استند روبه رو می‌شوند، متوجه خواهند شد که محصول مورد نظر، جدید و به‌روز و به نوعی پرفروش است.

ساخت استند رومیزی

استند فلزی

از این مدل استند در مکان‌هایی که قابلیت نصب قفسه و یا شلف نمی‌باشد، استفاده‌ می‌شود. استند فلزی در شکل‌های متنوع و بر اساس سایز مورد نظر شما تولید می‌شود.

طراحی و تولید استند فروشگاهی

ممکن است در فروشگاهی برای خرید رفته باشید و با استندهایی مواجه شده باشید که از محصولات پرکاربرد و پرفروش در آن چیده شده باشند. اکثر فروشگاه‌ها، محصولات غذایی و بهداشتی خود را در آن به نمایش می‌گذارند. در طراحی استند فروشگاهی، محصولات در طبقات آن و یا در استندهای آویزان، قرار می‌گیرند. تنوع استندهای فروشگاه‌ها بسیار بالاست و براساس کارایی، انتخاب‌های متفاوتی را می‌توان مدنظر قرار داد. استندهای تبلیغاتی، استندهای دیواری، استندهای ایستاده، استندهای رومیزی، استندهای آویزان و… از جمله مدل های دیگر آن است.

تولید و ساخت استند فروشگاهی

از نظر تبلیغاتی، استند فروشگاهی کاربرد زیادی در این زمینه دارد. و این موضوع بسیار مورد توجه شرکت‌ها و کارخانه‌های تولیدی جهت ارائه تبلیغات قرارگرفته است.

استند عینک

در عینک فروشی‌ها برای چیدمان مناسب عینک‌ها در تنوع بالا و نیز به دلیل ظریف بودن آن‌ها، و جلوگیری از آسیب دیدگی این مدل استند طراحی شده است. این استندها محلی برای قرارگیری دسته‌های عینک دارد تا به طور کامل از آن محافظت کند.

ساخت استند عینک

استند البسه

تمام مزیت‌های گفته شده برای استندهای تعریف شده بالا، برای استند البسه نیز صدق می‌کند. درلباس فروشی‌ها، فروشنده‌ها برای درمعرض دید قراردادن لباس‌های جدید خود و یا برای لباس‌هایی که تخفیف خورده‌اند می‌تواند ازآن‌ها استفاده کند.

استند کتابخانه‌ای و روزنامه‌ای

استند کتابخانه‌ای قابل استفاده در کتاب فروشی‌ها و کتابخانه‌هاست و این مدل استند از استحکام بالایی در برابر وزن کتاب‌ها برخوردار است.

طراحی انواع استند فروشگاهی در مدل های مختلف

سخن آخر

استفاده مناسب از استندها، علاوه بر ایجاد طراحی مناسب در چیدمان فروشگاه، نظمی قابل توجه را ایجاد می‌کند که در محیط‌های فروشگاهی امکان انتخاب را برای مشتریان ساده می‌کند. تبلیغات در استندهای تبلیغاتی یک موضوع مهم برای اکثریت شرکت ها به حساب می‌آید و می‌توان گفت صنعت پولسازی برای خرده فروشان است. در طراحی استند فروشگاهی برای چیدمان صحیح و اصولی نیز انتخاب‌های متفاوتی وجود دارد که یکی از آنها استند فروشگاهی است. برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و خرید استند فروشگاهی و مشاوره در مورد آن با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *