فروشگاه زنجیره ای

معرفی دو سوپر مارکت با محصولات خارجی در ایران!

معرفی دو سوپر مارکت با محصولات خارجی در ایران!
امتیاز دهید

سوپرمارکت خارجی در ایران؛ همگام با صنعت خرده‌فروشی در جهان

اجناس خارجی همواره در ایران طرفداران بسیاری داشته‌اند. به همین علت بسیاری از سوپرمارکت‌ها در ایران، اجناس خارجی را برای مشتریان خود فراهم می‌آورند. از طرف دیگر برخی سوپرمارکت‌ها در ایران، مبدا خارجی دارند و با ظاهر و ساختار برخی از برندهای خارجی در حال فعالیت هستند. به همین علت بسیاری از افراد به راه‌اندازی یک سوپرمارکت خارجی در ایران علاقه‌مند هستند. برای راه‌اندازی این نوع سوپرمارکت در ایران، در ابتدا باید با رقبا، مزایای سوپرمارکت‌های خارجی و شهرهای مناسب برای راه‌اندازی این فروشگاه‌ها آشنا شوید. در این مطلب از گروه صنعتی دی با تمام مولفه‌های مهم در این زمینه آشنا می‌شویم.

فروش ویژه سبد و چرخ خرید گروه صنعتی دی

آشنایی با سوپرمارکت‌هایی که مبدا خارجی دارند

از آن‌جایی که سوپرمارکت‌های خارجی امکان راه‌اندازی شعبات رسمی خود را در ایران را ندارند، تعداد سوپرمارکت‌ها با مبدا خارجی در ایران بسیار کم است. با‌این‌حال برخی سوپرمارکت‌ها مانند جامبو مبدا خارجی دارند. همچنین باید اشاره داشت که برخی سوپرمارکت‌های دیگر مانند هایپراستار و هایپرمی، ساختار خود را از سوپرمارکت‌های بزرگ خارجی الهام گرفته‌اند. این سوپرمارکت‌ها در ایران فروش بسیار بالایی دارند و می‌توان گفت که از محبوب‌ترین سوپرمارکت‌ها به‌شمار می‌آیند.

همچنین توانسته‌اند با واگذاری شعبه‌های مختلف، محدوده کاری خود را نیز گسترش دهند. شایان‌ذکر است که به جز سوپرمارکت خارجی جامبو، دیگر سوپرمارکت‌های ایرانی به‌صورت رسمی مبدا خارجی ندارند اما شما می‌توانید از بسیاری از سوپرمارکت‌های خارجی، برای راه‌اندازی سوپرمارکت خود الهام بگیرید.

سوپرمارکت‌هایی که اجناس خارجی می‌فروشند

برخلاف تعداد پایین سوپرمارکت‌هایی که مبدا خارجی دارند، بسیاری از سوپرمارکت‌ها در ایران اجناس خارجی می‌فروشند. تقریبا در تمام شهرهای بزرگ چند سوپرمارکت وجود دارد که اجناس خارجی می‌فروشد. این سوپرمارکت‌ها، اجناس بهترین برندهای خارجی مانند کیندل، نوتلا، پرینگلز و کوکاکولا را برای مشتریان خود فراهم می‌کنند.

عموماً این سوپرمارکت‌ها جزو سوپرمارکت‌های لوکس به‌شمار می‌آیند و بیشتر در مناطق اعیان‌نشین شهر قرار دارند. باید اشاره داشت که برخی از این سوپرمارکت‌ها اجناس خارجی را نیز به فروش می‌رسانند. این سوپرمارکت‌ها فروش بسیار خوبی دارند و مالکان آن‌ها می‌توانند به سودهای بسیار خوبی دست پیدا کنند. یکی از مطرح‌ترین سوپرمارکت‌ها با جنس خارجی در ایران، فروشگاه جیمو مارکت است که در سطح تهران و ایران بسیار شناخته شده می‌باشد.

سوپرمارکت‌هایی که اجناس خارجی می‌فروشند

تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی یک سوپرمارکت خارجی در ایران

همان‌طور که عنوان شد افراد زیادی به علت سودآوری بالای سوپرمارکت با اجناس خارجی، به راه‌اندازی این نوع سوپرمارکت‌ها علاقه دارند. به همین علت این افراد باید با تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی یک سوپرمارکت خارجی در ایران آشنایی داشته باشند. یک سوپرمارکت خارجی باید تجهیزات مختلفی داشته باشد تا بتوان رضایت حداکثری مشتریان را جذب کند. با انواع تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی سوپرمارکت با ساختاری سوپرمارکت‌های خارجی آشنا می‌شویم.

دکوراسیون سوپرمارکت خارجی

یکی از مهم‌ترین مولفه‌ها در راه‌اندازی یک سوپرمارکت خارجی، دکور مناسب و لوکس است. از آن‌جایی که مشتریان این نوع سوپرمارکت‌ها از قشر مرفه جامعه هستند، دکوراسیون سوپرمارکت شما باید بسیار خاص متفاوت باشد. شما برای راه‌اندازی این نوع سوپرمارکت‌ها باید از طراحان دکوراسیون کمک بگیرید. همچنین استفاده از چوب در نمای خارجی می‌تواند ظاهر سوپرمارکت شما را بسیار لوکس کند. از طرف دیگر، در طراحی دکوراسیون داخلی سوپرمارکت خود نیز باید از انواع المان‌های مدرن و مینیمال استفاده کنید.

یخچال‌های سوپرمارکت

یخچال‌ها یکی از مهم‌ترین تجهیزات هر سوپرمارکتی به‌شمار می‌آیند. بسیاری از اجناس خارجی پرتقاضا مانند نوشیدنی‌ها، انواع سوسیس و کالباس، شکلات‌ها و تنقلات نیاز به نگهداری در یخچال دارند. به همین علت شما برای راه‌اندازی یک سوپرمارکت خارجی باید از یخچال‌های مناسب استفاده کنید. یخچال‌های ویترینی، ایستاده و پرده هوا مناسب استفاده در سوپرمارکت‌های خارجی هستند. این یخچال‌ها در کنار سرمایش، جلوه‌ای لوکس و مدرن به محیط سوپرمارکت شما می‌بخشند.

سوپرمارکت خارجی در ایران

قفسه‌های مخصوص سوپرمارکت

اجناس در سوپرمارکت‌ها باید در قفسه‌ها قرار بگیرند تا مشتریان بتوانند به‌راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشند. یک سوپرمارکت اجناس خارجی یا مشابه با سوپرمارکت‌های خارجی باید دارای قفسه‌های لوکس و مدرنی باشد تا بتوان آن را یک سوپرمارکت خوب دانست. به همین علت شما برای راه‌اندازی این نوع سوپرمارکت‌ها باید از قفسه‌های مخصوص استفاده کنید.

این تجهیزات علاوه‌بر افزایش دسترسی مشتریان به اجناس، ظاهر بسیار زیبایی نیز دارند. اگر قصد راه‌اندازی این نوع سوپرمارکت‌ها را در شهر خود دارید، باید از این قفسه‌ها در سوپرمارکت خود استفاده کنید تا مشتریان از ظاهر و دسترسی سوپرمارکت شما رضایت داشته باشند.

قفسه‌های مخصوص سوپرمارکت

میز چک اوت سوپرمارکت

یکی از مهم‌ترین تجهیزات سوپرمارکت‌های خارجی، میز چک اوت آن‌ها است. در مرحله پایانی خرید، مشتریان این سوپرمارکت‌ها از طریق میز چک اوت هزینه اجناس خود را می‌پردازند. میز چک اوت مزایای بسیاری مانند نظم‌دهندگی به صف مشتریان دارد و همچنین صندوقداران نیز می‌توانند با انضباط بیشتر، هزینه اجناس خریداری شده توسط مشتریان را محاسبه کنند. میز چک اوت در انواع مختلفی برای تجهیز سوپرمارکت‌ها در دسترس است و شما می‌توانید بسته به فضای سوپرمارکت و بودجه خود این میزها را خریداری کنید.

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن افراد علاقه‌مند به راه‌اندازی سوپرمارکت خارجی در ایران وجود دارد، این است که آیا راه‌اندازی این نوع سوپرمارکت‌ها در ایران صرفه اقتصادی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این امر به شهر مورد نظر و میزان سرمایه شما بستگی دارد. در برخی شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد و اصفهان، تقاضا برای خرید اجناس خارجی از سوپرمارکت‌ها بسیار بالا است.

چرخ ترولی سوپرمارکت خارجی

رضایت مشتریان در گسترش کسب‌وکار و افزایش سودآوری یک مولفه مهم است. به همین علت صاحبان سوپرمارکت‌های خارجی باید با استفاده از تجهیزات مختلف، رضایت مشتریان را به دست آورند. یکی از بهترین و کاربردی‌ترین تجهیزات سوپرمارکت‌های خارجی، چرخ ترولی این سوپرمارکت‌ها است. یک سوپرمارکت لوکس که اجناس خارجی را به فروش می‌رساند و یا مبدا خارجی دارد، باید از چرخ ترولی برای دسترسی بهتر مشتریان خود استفاده کند.

چرخ خرید یا ترولی فروشگاهی که یکی از تجهیزات مهم فروشگاهی محسوب می‌شود، این امکان را به مشتریان می‌دهد تا به‌راحتی اجناس خود را در سوپرمارکت جابه‌جا کنند. همچنین باید اشاره داشت که با تعبیه چرخ ترولی در سوپرمارکت خارجی خود، می‌توانید به سود بیشتری نیز دست پیدا کنید. چرا که مشتریان با استفاده از این چرخ‌ها، خرید بیشتری انجام می‌دهند.

آیا راه‌اندازی یک سوپرمارکت خارجی در ایران به‌صرفه است؟

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن افراد علاقه‌مند به راه‌اندازی سوپرمارکت خارجی در ایران وجود دارد، این است که آیا راه‌اندازی این نوع سوپرمارکت‌ها در ایران صرفه اقتصادی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این امر به شهر مورد نظر و میزان سرمایه شما بستگی دارد. در برخی شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد و اصفهان، تقاضا برای خرید اجناس خارجی از سوپرمارکت‌ها بسیار بالا است.

راه‌اندازی یک سوپرمارکت خارجی در ایران

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که در ذهن افراد علاقه‌مند به راه‌اندازی سوپرمارکت خارجی در ایران وجود دارد، این است که آیا راه‌اندازی این نوع سوپرمارکت‌ها در ایران صرفه اقتصادی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که این امر به شهر مورد نظر و میزان سرمایه شما بستگی دارد. در برخی شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد و اصفهان، تقاضا برای خرید اجناس خارجی از سوپرمارکت‌ها بسیار بالا است.

مزایای احداث سو‌پرمارکت خارجی در ایران

احداث و راه‌اندازی سوپرمارکت خارجی در ایران مزایای بسیاری مانند برتری نسبت به سوپرمارکت‌های دیگر، سودآوری بالا و جلب رضایت مشتریان دارد. شما با احداث این نوع سوپرمارکت‌ها می‌توانید مشتریان زیادی را جذب کنید و به‌سرعت کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

همان‌طور که می‌دانید، ظاهر یک کسب‌وکار تاثیر زیادی در فروش آن دارد و صاحبان این نوع سوپرمارکت‌ها می‌توانند فروش بسیار خوبی را تجربه کنند. باید اشاره داشت که استفاده از تجهیزات مناسب و لوکس، تاثیر زیادی در این امر دارد و با استفاده از این تجهیزات می‌توان سوپرمارکتی لوکس و با ظاهری خارجی داشت. با مهم‌ترین مزایای احداث سوپرمارکت‌های خارجی در ایران آشنا می‌شویم.

برتری نسبت به سوپرمارکت‌های دیگر

یکی از مهم‌ترین مزایای راه‌اندازی سوپرمارکت‌های خارجی در ایران، ایجاد برتری نسبت به سوپرمارکت‌های دیگر است. شما با ساختار و اجناس خارجی سوپرمارکت خود می‌توانید یک ارزش‌افزوده ایجاد کنید. این ارزش‌افزوده یک مولفه مهم برای ایجاد برتری نسبت به سوپرمارکت‌های دیگر که فقط اجناس ایرانی را می‌فروشند، به‌شمار می‌آید.

سودآوری بسیار بالا

اجناس خارجی قیمت مصوب ندارند و شما بسته به تقاضا و موجودی اجناس خود می‌توانید این محصولات را با قیمت‌های دلخواه به فروش برسانید. همچنین بسیاری از مشتریان سوپرمارکت‌های خارجی در ایران، دغدغه‌ای از بابت هزینه اجناس ندارند. چرا که شما تنها مرجع خرید این اجناس به‌شمار می‌آیید و این افراد فقط می‌توانند از شما اجناس خارجی را خریداری کنند. همچنین باید اشاره داشت که ظاهر خارجی سوپرما‌رکت شما نیز می‌تواند در قیمت‌گذاری اجناس تاثیر زیادی بگذارد. به همین علت، سودآوری سوپرمارکت‌های خارجی در ایران بسیار بالا است.

جلب رضایت مشتریان سوپرمارکت خارجی

جلب رضایت مشتریان

تنوع محصولات یکی از مولفه‌هایی است که می‌تواند باعث جلب رضایت مشتریان شود. به همین علت شما با احداث یک سوپر‌مارکت خا‌رجی می‌توانید رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب کنید. به همین علت مشتریان خرید از سوپرمار‌کت شما را، اولویت اول خود می‌دانند.

بهترین شهرهای ایران برای راه‌اندازی سوپرمارکت خارجی

همان‌طور که عنوان شد یکی از مهم‌ترین مولفه‌های تاثیرگذار در سودآوری سوپرمارکت‌های خارجی در ایران، شهری است که شما می‌خواهید سوپرمارکت خود را در آن احداث کنید. برخی شهرهای ایران مانند تهران و مشهد پتانسیل بسیار بالایی برای راه‌اندازی این نوع سوپرمارکت‌ها دارند. این شهرها عموما شهرهای بزرگ ایران هستند و جمعیت بسیار بالایی دارند. همچنین باید اشاره داشت که حضور گردشگران نیز عاملی مهم در انتخاب شهر مناسب برای راه‌اندازی این نوع سوپرمارکت‌ها به‌شمار می‌آید. بهترین شهرهای ایران برای راه‌اندازی سوپرمارکت‌های خارجی عبارت‌اند از:

  • تهران
  • اصفهان
  • شیراز
  • شهرهای جنوبی
  • مشهد
  • تبریز
  • کرج
خرید انواع تجهیزات سوپرمارکت

خرید انواع تجهیزات سوپرمارکت از گروه صنعتی دی

راه‌اندازی سوپرمارکت‌های خارجی در ایران می‌تواند سودآوری بسیار خوبی داشته باشد. از طرف دیگر شما برای راه‌اندازی این نوع سوپرمارکت‌ها به تجهیزات مختلفی مانند انواع یخچال‌ها، میز چک اوت و چرخ‌های ترولی نیاز دارید. شما می‌توانید انواع تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی یک سوپرمارکت خارجی را از گروه صنعتی دی خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *